Hejje!

Dåliga jag som aldrig uppdaterar ordentligt.

Idag så jobbade jag, som sagt, med "mina" bebisar fram till 15. Asmysigt! Strax efter 15 så hämtade Wiktor upp mig och vi åkte iväg till IKEA. Han fick låna sina föräldrars bil hela dagen så det gick fort dit, tackolov! Väl där går vi igenom hela byggnaden. Han köpte en papperskorg, jag köpte en papperskorg, han köpte en grej till sin mamma, jag köpte två tabletter att lägga på bordet och så vidare. Vi hittade en superfin hylla att ha i badrummet också! Jag vill ha den. Båda hyllorna faktiskt (eftersom jag har en sån onödigt stor toalett). Vi blev klara med IKEA kl 17 och åkte över till Heron City för att äta lite middag och det var gott. Körde en sväng till Skärholmens centrum för att leta efter en smyckeshållare i form av ett träd och efter mycket om och men så hittade vi faktiskt ett! Wiktor köpte en bok från Tjuvtittat också, haha! Igår så eventuellt-bokade vi Dalarna i helgen för att åka upp till hans landställe, med hans föräldrar, för att åka snöscoter (Skoter? Scooter? Skooter?) och då tänkte smarta han att vi kunde titta i den boken lite grann och skratta i bilen på väg upp. Vore kul att åka iväg en sväng!

Borde verkligen sova nu också. Wiktor åkte för 30 minuter sen så jag får sova själv inatt. Dislike.


Kommentarer
Postat av: Mary

Carro och Wiktor sitting in a tree....

2011-03-02 @ 09:28:07
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0