'cause you're everywhere to me, and when i close my eyes it's you i see

Michelle Branch - Everywhere


Varför är blogg.se så seg ibland? Palla.

I alla fall så har min helg varit mycket trevlig! Trevlig spelkväll i Trångsund i fredag och en tidig födelsedagsmiddag+party hos Issa igår! Samt Gustavsberg idag.
 





Stackars Marcus drack en blandning av tequila, vodka, cider, vin och något mer. Kapten Morgan tror jag. MUMS!



Vi tittade även på gamla skolfoton! Tur att man blev så jävla bra på alla! Verkligen, HEHE.



Jag stod och lekte ball mellan Linus och Niclas. Måste säga att jag lyckas ju väldigt bra!



Vi fick med lite porr också! Efter mycket alkohol. Vilken tur!



Och sen skrattade vi :)



Typiskt mig att jag glömde kameran i fredags också. Annars hade jag lätt tagit kort på mina två par och Jennahs gigantiska hög av marker som hon vann!

Kommentarer
Postat av: Malin N

Du ska veta att jag ALLTID har tyckt om dig som du ÄR! och tycker du ska för alltid vara du. För du är inte som alla du har en helt egen personlighet och den genomlyser dig och gör att du blir ännu snyggare än va du är. Och du sk aldrig låta någon se ner på dig och känna dig nere eller ledsen.! utan skit i dem och va med dem som uppskattar dig och tar fram DINA sidor och inte deras bästa!



<3

2011-02-08 @ 20:45:40
Postat av: Malin N

Du ska veta att jag ALLTID har tyckt om dig som du ÄR! och tycker du ska för alltid vara du. För du är inte som alla du har en helt egen personlighet och den genomlyser dig och gör att du blir ännu snyggare än va du är. Och du sk aldrig låta någon se ner på dig och känna dig nere eller ledsen.! utan skit i dem och va med dem som uppskattar dig och tar fram DINA sidor och inte deras bästa!



<3

2011-02-08 @ 21:01:13
Postat av: Malin N

Du ska veta att jag ALLTID har tyckt om dig som du ÄR! och tycker du ska för alltid vara du. För du är inte som alla du har en helt egen personlighet och den genomlyser dig och gör att du blir ännu snyggare än va du är. Och du sk aldrig låta någon se ner på dig och känna dig nere eller ledsen.! utan skit i dem och va med dem som uppskattar dig och tar fram DINA sidor och inte deras bästa!



<3

2011-02-08 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0