polefitness

Behöver jag ens nämna att jag har träningsvärk? Tror inte det.
Behöver jag säga att jag har blåmärke och lite bränd skinn? Tror inte det.


Det är något asdålig film på 6an just nu som är på där en kille har två vanliga pistoler men lyckas ändå skjuta bort precis HELA huvudet, men ett fint snitt vid halsen. Wow, vilken bra skytt han måste vara! Snacka om att vissa kan verkligen göra dåliga filmer...

Vi har kollat på How to train your Dragon ikväll och jag måste faktiskt säga att jag gillade den! Kände mig lite blödig där ett tag.. Jag har bara blivit värre och värre när det kommer till det!


Nej men fan, nu ska jag sova och välkomna träningsvärken imorgon! OCH jag tänker dessutom göra cakepops - på det enkla viset! Med lite färdig sockerkaka, philadelphiaost, smält choklad och strössel. Behöver det bli mer komplicerat? Nej precis. I love my life! Längtar tills jag flyttar till Täby på heltid (vilket inte lär dröja länge till alls). Nej men sex and the city började precis på 3an - ja tack!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0