onsdag

Spisen är underbar. Jätteunderbar. Verkligen.
Så fort jag vred på den stora plattan så försvann ALL ström i lägenheten. Det har hänt förut och det är irriterande, SÅ jag skulle alltså steka pannkakor på den mellanstora plattan (jag var sjukt sugen på pannkakor idag) vilket inte gick som jag ville. Så istället blev det ungspannkaka eftersom jag inte hade tålamodet att stå och steka... Jajuste, köket är förresten fixat nu! Allt papper på golvet är borta och all plast! Det blev riktigt fint måste jag säga! Jag var dessutom duktig och diskade bort all disk så Wiktor slipper ta det imorgon.

Det jag ville komma fram till var i alla fall att jag vill kolla på kanal 5 och Wiktor på kanal 9 så Wiktor sitter just nu i soffan och kollar på 9an. Blöö... Och batteriet på min dator behöver laddas. Bajs!


Nu ska jag försöka göra något vettigt. Kanske. Får se. Det är det knepiga med att ha en 1a! Vill jag se på ett annat program så går inte det. Vill jag ha lugn och ro så får jag sitta i köket, klädkammaren, hallen eller toaletten och hur kul är det egentligen?

Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0