sälj dig sälj dig dyrt

Blööö! Blir så småirriterad på mig själv för att jag glömmer saker! Men ja, åldern börjar väl komma ikapp. Jag är ju ändå snart 21. Hur fan ska det här gå egentligen?

Jaja, dagen gick fort idag, allt var chill. Var supertrött imorse (åkte från Täby) eftersom vi var ute och åt på Jimmy's Steakhouse igår! Riktigt gott och oxfilén var perfekt blodig! Enda perfekta oxfilén jag har fått förut har varit när Mats har grillat den här hemma. Inga andra ställen har ens kommit närheten. Men den var P-E-R-F-E-K-T-! Blev öl till maten också, mums! Wiktors lillebror fyllde 18 så han fick beställa öl till sig själv och fick även en födelsedagsdrink! Blev inte så sent hem men somnade ändå väldigt sent vilket kanske resulterade i att Wigge ligger hemma med 39 graders feber just nu. Får se om det blir Dalarna imorgon eller på fredag!


Btw så jobbar jag ju på förskolor, men vad är grejen egentligen? Har alla förskolor smyg-sexualkunskap eller what's the thing?


Eller det kanske bara ska vara 19 grodynglen?                                                Yeah right.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe, vi jobbade på samma jobb för ett tag sedan :)

2011-04-21 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0