Måndag

Bonjour!

På fredag så åker jag och Jennah till Paris och det kommer bli riktigt nice! Ekonomin är inte den bästa, men det får fungera helt enkelt. Våren i Paris ska vara vacker har jag hört och det vill jag verkligen uppleva! Kameran åker såklart med.

För övrigt så händer inte så mycket egentligen.. Jag och Wiktor tittat på Season of the Witch ikväll och den gick och titta på... Pesten är lite äckligt bara.

Jag vill shoppa också. Shoppa shoppa shoppa!! Våran nyttiga vecka har börjat sådär.. Jag körde lite zumba imorse innan det blev duschen och sen vägen hem till mig och sen har vi inte gjort något annat nyttigt idag. Vi drack bara ett glas cola till maten. Vi får börja helt på riktigt när jag kommer hem från Paris har vi pratat om också, för hur ska man kunna vara nyttig i baguetternas land?

Nej, nu blir det snart Ballar av Stål och sen jobb imorgon! Vill egentligen inte jobba. Jag vill hellre umgås med Wiktor hela dagarna. Han får mig glad. Är jag töntig för att jag känner så? Eller är jag normal? Vem vet?


Hade förresten trevligt besök av både Jennah och Tessi idag också! Molto bene!

Bonjour!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

au revoir heter hejdå på franska, inte bonjour ;)

bonjour betyder Hej :P



och nej du är ingen tönt för att känna så för Wiktor, de är de som kallas kärlek :)

2011-04-05 @ 03:28:09
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0