i finally found you, my missing puzzle piece

Här ligger jag i soffan hemma hos WiggeWiggtott och håller på att somna. Höll på att somna tidigare idag på dagen eftersom sömnen i Paris (och att allt var stängt på söndagar) var det som var sämst. Sängarna var ju som sagt stenhårda så ryggen tog lite stryk. Borde eldat upp dem egentligen, men hur eldar man sten på bästa sätt?
Så medan Wiktor hjälpte sin pappa och åkte och köpte lunch en sväng så låg jag och vilade, vilket var riktigt skönt! Känner att jag behöver en god natts sömn och imorgon tänker jag sova till senast 10 i alla fall! Ska iväg senare för att rida, vilket jag inte gjort på 100 år, och Wiktor mamma var så gullig och lånade ut sina ridskor till mig! Storlek 39, men med ett par tjocka strumpor så går det nog! Ingenting är omöjligt.

Nej nu ska jag smörja in mig med lite solsalva och sen gå och sova. Kan inte somna i soffan heller!

Hans grannar röker och det luktar in hit för att ventlien är öppen också. Luktar ju verkligen gott när man är trött och är inomhus... Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0