Bakis är inte ett tillstånd, det är en livsstil

Det är ett under att jag har överlevt dagen fan. Jag mår så jävla illa! Huvudet är bättre nu, men magen är väldigt känslog och känns som om att spyan inte är så långt ifrån att bli sedd. Jag hatar att vara bakis egentligen. Men ju sämre man mår dagen efter, desto roligare hade man dagen innan!

Vi va då på Tegelbruket här i Täby. Var faktiskt väldigt kul! Vi dansade och sånt! Kände mig lättad för jag var inte alls röksugen när jag drack dessutom! Har inte varit sådär jättefull sen jag slutade röka (13 februari tog jag min sista cigg).  God i'm good. Köpte en jävla drink för 132:- också.. Kändes ju lagom nödvändigt? Eller inte..

Vaknade till liv vid halv 12 idag och har verkligen legat i sängen hela dagen. Hela dagen. Gick upp för att gå på toa och att sitta och äta bakis-pizza i köket som Wiktor så vänligt gick ner och köpte. Gosh vad han är underbar! Jag har iof suttit i soffan också.. Vi satt och spelade lite Killzone 3 tillsammans och druckit massor av cola. Imorgon börjar det nyttiga livet (i wish)! Nej men försöka kan jag ju alltid göra!

Ska gå och lägga mig snart och se om jag kan somna. Hoppas! Det bästa är att jag får somna bredvid min underbara pojkvän som verkligen är to good to be true.




I'm so happy that you're mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0