trött_tjej_90


Från

Till



... Vad hände?
Gröna Lund va tydligen knökfullt så det blev inte Hoffmaestro. Crap.
Vi drog till Medusa istället och drack öl. Trevligt. Skåne kom dit vilket var kul! Hans kompis va jätterolig och tackade mig "av hela hans hjärta" (med en skånks dialekt!) över att jag och Tessi tog hand om Skåne på Sonisphere. Gulligt av honom. Eller gulligt av alkholen kanske? Vem vet?
Ska hoppa in i duschen nu och fräscha upp mig lite. Snart blir det jobb och efter det så kör vi igen. Fast bara in till stan för två av mina underbara vänner, Hannes och Signe, fyller faktiskt 20 år idag! Grattis på de älsklingarna! 
Blir nog no alcohol ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0