a whole new world

Eftersom min laptop har fuckad ut totalt så har jag nu köpt en ny dator. Jag är helt kär i den och den är underbar. 8.990:- gick skönheten på, men jag vill inte ha någon bajsdator som jag inte ens kommer gilla för halva priset. Smakar det så kostar det och it ain't a crime to be good to yourself.
Fast det känns väldigt konstigt på ett sätt. Ja, jag har en ny dator och jag fick punga ut ganska mycket för den, men varför skulle jag inte unna mig något jag vill ha? Varför ska jag nöja mig med det som är nästa bäst när jag bara lever en gång? Det är så onödigt. Det känns så fel att vara superglad eftersom den va så dyr. Hade den kostat 2000:- så hade det kännts mer "okej" att vara superlycklig, men nu känns det vara fel på ett sätt. Som att jag tror att jag är rikare än andra. Bara fel. Men det tänker jag FAN skit i, för jag älskar min nya dator och det ska jag FAN vara glad för!

Så FUCK YOU om någon tycker att jag borde skämmas för att min dator kostade 9000:-. Jag är värd det och jag gillar det.



Ville bara säga det. Såhär ser den ut:


Fast en rosa. Men jag hittade ingen rosa som var stor nog att vara med här.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0