the best of the best

 
Har och kommer alltid att vara bäst.
Den går på reklam just nu om att "ååh, köp Skönheten och Odjuret, specialutgåva" och så vidare, och jag har kännt ett sånt sug efter att se filmen igen.
Skönheten och Odjuret och Törnrosa var bäst när jag var liten. Mamma sa tillochmed idag att jag gillade filmer med prinsessor i.. Dock så hade vi inte Askungen på VHS, och jag gillade den också även om Skönheten och Odjuret var min favorit.

Jag älskar att tänka tillbaka på när jag var liten faktiskt! Allt blir ju mycket svårare och jobbigare när man blir äldre och jag vill så gärna kunna komma hem från Liisa (min dagmamma) en eftermiddag och sätta mig framför tv:n och titta på en Disney film. Troligen så skulle väl Sofia (min gamla docka) sitta brevid mig.

Vilken geek jag är egentligen!


Eller nej, vänta. Jag är ju ascool?

Kommentarer
Postat av: mamma

Helloj sockerpullan, min egna lilla prinsessa... Du gillade ju klänningar när du va liten också.. helst prinsess då förståss...



Pusspuss

2010-10-22 @ 08:12:08
URL: http://mayasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0