största misstaget ever

Förlåt Liselotte, men jag måste klaga nu. Jag, Tessi och Jennah var och färgade ögonbryn och ögonfransar idag. Tessi såg ut som vanligt efteråt, Jennah hade lite mörkare ögonbryn och ögonfransarna va okej men jag då? Jag ville ha pyttelite mörkare ögonbryn bara och vad får jag? I prinicp jävla svarta ögonbryn och mina undre ögonfransar är färgade också så jag ser jättesvart ut runt hela ögonen. Jag målar aldrig mina undre ögonfransar och jag fyller bara i mina ögonbryn lite grann med en ljusbrun penna. Jag kan ju säga att jag iallafall inte ser svensk ut. Jävla helvete.



Solen ligger på så man ser inte ögonfransarna ordentligt, men JAG VILL INTE HA SVARTA ÖGONBRYN.

Ett misstag jag aldrig kommer göra om iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0