i wish that a part of me would be a part of you

Idag så skrev jag och Jennahpennah ut biljetterna till Egypten nästa vecka! Jag är verkligen superglad över det och att vi ska åka för det kommer bli otroligt skönt, men samtidigt så känner jag att mitt liv är halvdant och att det fattas något just nu. Jag vet vad som fattas och det är det som gör mig sådär deppig. Jag hatar att vara deppig! Tackolov för Egypten! Det kommer bli legendariskt.


Men jag önskar att jag kunde sluta känna mig såhär deppig. Undrar om det kan bero på mina nya tabletter (ja, p-piller alltså) som gör mig deppig? De ska ju hjälpa mot berg-och-dalbane humöret, men undrar ifall de tar fram det mer deppiga i mig eller hur de egentligen fungerar? Skitgrejer fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0