why do all good things come to an end?

Jisses! Det känns som att jag inte har sovit på en hel vecka. Jag är så jäkla trött på kvällarna att jag inte skulle ha något problem att gå och lägga mig vid 20-tiden. Jag tvingade mig själv att vara vaken för att inte missa Grey's Anatomy i onsdadgs tillochmed. Vad händer med mig? Börjar jag bli gammal som barnen på dagis säger?



Eller tar jag bara igen all sömn jag missade i Sharm El Sheikh? För isåfall så hade jag gärna varit tröttare för att kunna tänka tillbaka på hur bra det var. Varför måste alla bra saker ha ett slut? Varför kan jag inte kunna välja att leva mitt liv som en lång semester istället för att försöka tjäna ihop pengar för att kunna njuta en enda vecka? Det är ändå 52 veckor på 1 år. Alldeles för lite med en vecka i paradiset.




Här var iallafall precis utan för våran terass. Ena området av hela hotellet.
Hoppas att få fler och bättre bilder snart!

Kommentarer
Postat av: Jennah

Jag har också varit skittrött1 somnat innan 11 och vaknat 12 timmar senare :P

2010-11-07 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0