She works hard for her money

Woho! Har träningsvärk i armarna efter ha burit soffan igår och fixat och trixat med den. Jag är nöjd iallafall. Den är mjuk och skön att ligga i. Sweet.

Jag har dessutom jobbat idag och ska jobba imorgon också. 7-15, kommer vara sjukt trött, men livet går vidare.

Ska vara sjukt duktig och åka iväg och träna ikväll också! Är trött på allt extra som inte behöver vara där egentligen.. Det sämsta med att om jag tränar är att jag vräker i mig dubbelt så mycket mat efteråt och gärna onyttig mat så det är som att det går jämnt upp.

Borde kanske sätta på mig ett par mjukisbyxor och gå ner och hjälpa till med maten, men jag ligger så skönt här!



Kyckling fajitas på Hard Rock Café i Sharm El Sheikh, Naama Bay. ASGOD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0