och det kostar ingenting om du vill göra mig glad, det är ändå bara dig jag vill ha

Kvällen firades igår hos Johanna med lite förkrök. Min planering var att jag skulle bege mig hemåt när de andra åkte in till stan, men vad händer? Jag upptäcker efter en stund att jag sitter i Sandras knä på bussen på väg in till Medusa med alla andra! Duktig tjej där. Hade riktigt trevligt, kom hem vid halv 5 imorse efter att ha träffat Patricia på nattbussen. Chauffören var riktigt trevlig också! Han stannade till vid Håga hållplats och lät Patricia hoppa av och kissa, haha!

Iallafall så mår jag väl någorlunda hyffsat idag faktiskt. Otroligt trött bara och superhungrig för det enda jag har ätit idag är:

- Ett glas vatten
- En OREO-kaka
- Två choklad-rutor
- Ett glas juice
- Två ägg, scrambled egg



Bra bakis diet... Fast då har jag såklart inte räknat med McDonald's fylle-käket som jag åt på nattbussen hem från stan, HEHE.



gammal bild. trött och hungrig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0