juno

Känner mig krasslig så jag ligger just nu i sängen och har tittat klart på JUNO. Sket i både DH och Cougar Town. Orkar egentligen inte vara vaken. Filmen handlar ju om att Juno blir gravid och just nu så ligger täcket över magen på mig och det ser ut som att jag är på tjocken fan. Har haft ont i magen hela dagen idag också. Men ändå, äcklig tanke på att vara på smällen nu. Iallafall för mig. Tack, men nej tack.

Kunde knappt sova igår så jag hoppas att jag får sova något ikväll.. Somnade strax efter 00.30, skulle upp vid 06.00 och fick ett fyllesamtal kl 03.00 typ. Lucky me!


Åt en räkmacka med mami ikväll också. Sjukt gott!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamsen

De va jättemysigt att få äta räkmacka med dig, sockertoppen.



Hoppas du mår bättre idag!



Pusspuss

2010-11-24 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0