I just don't want to miss you tonight

Jag, med min otroliga tur, gick ner till köket för att koka te och ta en macka innan Pensionärsjävlar började, bara det att när jag ska gå upp för trappen så halkar jag. Såklart. Jag är den enda som halkar i den där jävla hor trappen. Ja, det är en hor trapp. Jag hatar den trappen. Jag halkar iallafall och spiller ut tet över båda mina armar och mackan försvinner också ur mitt grepp medans jag glider ner för de trappsteg jag kom upp för. Irriterad, förbannad och ledsen hämtar jag en handduk till mamma (mest för att det skulle se ut som att jag hjälpte till medans jag egentligen bara ville börja elda upp trapphelvetet). Jag slänger ner koppen i diskhon och kastar mackan och går upp för att vara irriterad och förbannad i fred till Pensionärsjävlar (som jag missade början på såklart) och vad händer? Jo, mamma har då kokat nytt te och gjort en ny macka till mig och kommer upp med det. Hur underbar mamma kan jag ha egentligen?




Kommer vara feta blåmärket imorgon. Tro mig.

Kommentarer
Postat av: johanna

:( tycka massa synd om dig

Men du fick ju iallafall nytt te och macka av din supersnälla mamma! :)



OCH vi borde ses snart.. du ska väl med ut nästa helg..??

Puss

2010-11-16 @ 00:39:19
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

usch de låter inge vidare, krama om hårt

ja mamma är allt bra att ha :D

hon är världens bästa dessutom <3

2010-11-16 @ 01:24:20
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0