i can't destroy what isn't there



Såhär såg jag ut igår! Men när man ser sig själv i spegeln och ska ta kort på det, varför blir det aldrig lika bra som i verkligheten? Suck. Iallafall så har jag spenderat hela helgen med Tessi och vi har haft det underbart! I fredags så åkte jag dit, sov där, drack lite öl och pratade lite skit om allt möjligt. Mest killar då såklart, HEHE. Somnade tidigt faktiskt! Upp på lördagen, duscha, fixa, köra skåpbilen för att sitta barnvakt till Tessis kusiner. Det bästa var att de precis har fått valpar också!! Vem blev superkär i en av valparna? Jag, såklart. Så jävla söt. 




Jag vill ha. En blandning mellan chiahuahua och jack russell. 



Och Tessi va supergullig som dukade fram frukosten på morgonen också!
 


Och jag älskar mina skor, halsduk och mössa! DinSko och H&M. Lovely 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0