20101125

Imorgon är det då freeeeedag! Jobbade till 16.45 idag och jag har vant mig väldigt fort vid att kunna jobba från typ 7-16 nu förtiden. Varför kan jag inte få göra det varje dag? Anyway, imorgon är iallafall sista dagen som är bestämd och det känns lite tråkigt.. Men lite skönt också för jag börjar 8.30! Fick dessutom en kram av en som jag har jobbat med nu och hon tycker verkligen om mig, så hoppas att jag får komma tillbaka! Troligen så får jag det. Hon sa att hon inte ville ha någon annan vikarie, HEHE. Men ett fast jobb då? Ja tack?

Iallafall så kom jag iväg en sväng till gymmet idag också. Lite lätt träning då jag har haft huvudvärk hela dagen. Lucky me.

Men vad annars då? Jo, Mysan åker ner till Angelique imorgon och jag önskar att jag kunde få följa med! Tyvärr så tillåter inte min lön det, annars hade jag varit där flera gånger redan. Belive me.

Jag är redan trött på vintern.

Mina favorit trosor där det står "Poison" på som jag köpte första året på Sweden Rock Festival 2007 har gått sönder. 175:- åt helvete efter 3 underbara år...

Mamma ska ha tjejmiddag här på lördag och jag har ingenstans att vara då! YEY! Jag får ju vara hemma, men för mammas skull så vill jag inte det.


Iallafall, godnatt!




Min favoritprins Filip i Törnrosa. Fast, nästan utan kläder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0