varför?

Varför har jag inte ett kylskåp i rummet för?
Jag är sjukt hungrig och jag hatar att somna hungrig.

Och så har jag haft grymt ont i magen hela dagen idag.. Sämst.

Anledning till att jag är vaken nu är faktiskt inte för att jag har jobbat utan för att jag var på en gammal kär väns (Matilda) studentskiva med Hannes och Signe! Mina favorittvillingar.
Såg en av världens snyggaste killar där. Fan vad snygg han var! Hade gärna kunnat stoppa honom i en liten ask och tagit med hem som min slav. Så att han kunde mata mig när jag var hungrig.. Som jag är nu.

Å andra sidan, inte. I don't like to be feeded. Not sexy.

Men nu ska jag sova lite grann och förhoppningsvis träna imorgon! Får se om jag orkar. Tränar jag inte imorgon så gör jag det på onsdag. Minst två gånger den här veckan iallafall!

Godnatt


Haha, förresten så tror jag att jag gick förbi han Seth från Anninas studentskiva på vägen till Medis ikväll också. Men bara tror. Vill ju inte skrika någons namn och inte få någon respons bara sådär. Snacka om awkward.

Kommentarer
Postat av: My

En av livets stora frågor.. Tänkte också på det igår, sen kom jag på att mitt kylskå är precis bredvid sängen - men jag orkade inte gå iallafall.

2010-05-11 @ 09:24:39
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0