try sleeping with a broken heart

Jag har TOTALT vänt på dygnet.
Mina vänner tycker att jag jobbar alldeles för mycket (käftar verkligen inte emot där även om det har blivit lugnare nu)
Jag är SJUKT trött



Och My, om jag inte svarar tidigt imorgon så beror det på att jag sover ut.. Gick upp tidigt idag för att jag och Sandra tränade SatsCykling i 45 minuter som sagt. Så om jag inte svarar så sover jag bara och hör av mig när jag har vaknat.


Godnatt

eller god morgon..


Förresten så vill jag verkligen ha de här skorna:



jag har för mig att storlek 5 (amerikans skostorlek) satt perfekt, men är inte helt säker.. Det kan ha varit en 6a också. Jag ångrar att jag inte köpte dem när jag va i USA. Vilket betyder att jag måste åka tillbaka och shoppa som en tok igen! Som inte gör mig något faktiskt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0