pms

Jag hatar när folk stavar fel. Jävla nollor som inte klarade av skolan ordentligt!
Som till exempel ordet "förrän". Vissa nollor skriver "fören", andra nollor skriver "förren" och det är inte många nollor som förstår att det är fel. Vilket irriterar mig så otroligt mycket.

Idag så ville jag helst av allt bara ligga framför tv:n och bara vara. Vad händer? Jo, min mamma väcker mig vid 10-tiden för att hon vill att vi alla ska äta frukost tillsammans. Jag som har vänt på dygnet totalt tack vare McDonald's är ju inte direkt så jävla pigg på att gå upp tidigt (speciellt inte eftersom de nya jävla stängningen tar sin ganska långa tid och jag är inte hemma förrän väldigt sent). Så, ja, morgonen började med att jag blev irriterad.

Mina småkusiner har också kommit hit, och just nu är småbarn inte det jag längtar efter att få träffa. ALLTID så är det något som de ska hålla på att göra. Är det inte det ena så är det det andra. Och SÅKLART så ska de ju bara här uppe i vardagsrummet. För jag uppskattar det som in i helvete? Verkligen.

Jag vill bara ha choklad, cola, lugn och ro framför tv:n. Men tydligen så är det alldeles för mycket begärt.

Kommentarer
Postat av: mandy

"förräns" är också stavfel, man säger "förrän".. heehehe ^^

2010-05-23 @ 16:26:59
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0