let's grill

McDonald's stänger kl 00.00 varje natt. Igårkväll så stod jag fortfarande tog en beställning kl 00.05. Och precis innan det så sprang jag fram och tillbaka i DT:n och hade hand om både 1an och 2an! Det går med lite envishet och stress. Så man kan säga att vi kom iväg ganska tidigt för att ha jobbat 5-10 minuter efter stängning! Vi va klara med all disk någorlunda tidigt och vid 10 i så var nästan allt på plats. Kändes helt okej faktiskt. Vi fick skjuts hem av Isak (Izzy) också.


Så efter att ha sovit bort hela morgonen så ska jag nu till Rudan och se på när Erica och Emely ska bada! Vi ska grilla lite också. Men eftersom jag precis har ätit frukost så känner jag mig inte så megasupersugen på korv.




Jag har beställt nytt löshår med keratinvax från Tradera nu också! Blir så avundsjuk på Jennah varje gång jag ser hennes hår att jag inte tänker vänta längre med mitt! Jag kommer bli väldigt nöjd med min lön nu också så... Smakar det så kostar det. Snart har jag också långt hår igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0