in case of

Om datorn hade varit på nu inatt så hade jag nog kunnat skriva ett låååångt inlägg om att jag har bestämt mig vilket parti som jag ska rösta på när det är val. Men tackolov så va ju inte datorn på!  Dock vill jag bara säga att det är så in i helvetets fel att den svenska Nationalsången inte får sjungas i skolan längre. Hade jag flyttat till Irak (dåligt exempel eftersom jag aldrig skulle vara så dum i huvudet och göra det) så hade ju fan jag fått ta seden dit jag kommer. Inte bara klampa in i deras land och kalla dem för rasister för att de sjunger och gör deras traditioner.



Iallafall det jag egentligen ville säga va att jag är grymt hungrig och jag har bokat SATSCycling och SATSCore ikväll! TJOHO! Det blir tamejfan ingen beach 2010 för mig, men jag kan ju alltid hoppas..
Dessutom så vill jag beställa en bikini från nelly.com som är så söt! Men, nu är det ju så att jag inte har någon modellkropp (än) så den kanske skulle sitta annorlunda. Jag har beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0