ikea

Jag och Angelica var på IKEA igår för hon skulle byta sina två sängar och skogarderob.

Det slutade med att vi kom därifrån vid 20.30-tiden OCH jag kom hem med två bordstabletter, lite ljus åt mamma, en stor byrå och en lampa. Känns bra. Men jag gjorde ett riktigt kap med byrån! Eftersom färgen skulle utgå (mellanbrun - den färgen min säng och låda är och så jävla typiskt att de ska ta bort den!) så va det nedsatt till halva priset så istället för 1495:- så betalade jag 750-800:- istället! AWESOME.

Angelica kom hem igen med två sängar (istället för en stor), en skogarderob och lite annat.. Känns bra det här! Vi lyckades totalt. Dock så var hennes sängar slut på lagret men de va på väg in. Dock så kom de inte in förräns 19.30 så vi hade ungefär 1½ timma på oss att strosa omkring på IKEA! Dessutom så fick vi gratis mat eftersom vi var tvugna att vänta. Awesome, igen.

Idag har jag monterat upp byrån och det blev sjukt snyggt i rummet. Jag gillar't!
Jag och Tessi gick från Lidaskolan till Västerhaninge också och tog en fika där vilket var mysigt. Och gott.

Och nu är jag FETT TRÖTT och ska sova som en jävla stock.

Kiss och bajs och allt sånt

Kommentarer
Postat av: Falksilja

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-03-24 @ 07:25:36
URL: http://falksilja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0