fear of the dark

Klockan är strax efter 2 så jag tänkte skriva ett snabbt inlägg och sen sova för att orka upp imorgon!

Jag åkte och tränade idag och upptäckte att på löpbandet några meter bort stod Ella från jobbet så jag gick dit och så promenerade vi sida vid sida. Med varsin mp3/iPhone i öronen. Trevligt!

Tre gånger nu så har det kommit in en kille vid 23-tiden och beställt mat. Första gången var han jättetrevlig och började prata och berättade att han höll på att fixa en fotostudio och så vidare och så vidare.. Och kvällen efter kom han ensam och han berättade lite mer (eftersom jag kom ihåg honom från kvällen innan) och då hade han flyttat hemifrån och köpt ny bil också och så vidare och så vidare. Och det här hände i lördags och söndags så alltså har jag inte sett honom sen dess. Förutom tills ikväll! Och det roliga var att Carro S stod i kassan och jag hade DT2:an och när jag såg att han stod i kassan så sa han tillochmed "tja!". Efter det log jag som ett fån ett bra tag.

Om det är okej att jag berättar det här för omvärlden alltså? Eller det kanske blir mitt fel att han sa "tja" isåfall?. 


Sen att det kom in två pudare en timma senare och höll på att prata engelska även om de kunde svenska kanske inte var lika kul.. Med tanke på att tjejen gick runt till alla gäster och frågade ifall de kunde växla från euro till svenska kronor. Hon hade tagit någon form av droger iallafall. Det slutade med att hon satt inne på toaletten i 45 minuter och polisen kom och började fråga oss saker och så vidare så när vi hade stängt och låst överallt så hade vi några poliser och en pundartjej på toaletten fortfarande. Inte varje kväll det händer minsann!

Nej, ett kort inlägg skulle det bli för imorgon ska jag upp och träna lite mer på SATS! Beach 2041, HERE I COME!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0