eat shit and die

Fan vad trött jag är. Men fan vad nöjd jag är att jag tränade idag IGEN (tränade igår också) innan jobbet.

Sen att jag åt lite donken både innan och på min rast på jobbet (jag glömde matlådan..) hör inte till saken. Shit happends.


Jag är lite besviken då han som bygger en fotostudio någonstans inte dök upp ikväll, men iof, vem vill äta mcdonald's varje natt?

Tror att imorgon kväll kommer bli jobbigt! Tackolov så är jag ledig på lördag och söndag! Undrar vad man ska hitta på då? Lilliz ville ut och shake n' bake, men jag behöver ju ganska mycket alkohol för att ens tänka tanken på att släppa loss och dansa bland andra människor. No way att det händer när jag är nykter bland massor av random people.


Ska träna imorgon också innan jobbet. Ska bli skönt!

GODNATT. Får se när mitt sociala liv kommer igång igen som vanligt (om det nu gör det).





p.s vill så gärna gärna gärna gärna ha långt hår igen. Ska se hur min lön ser ut nu som kommer.. Ska börja betala hemma OCH min telefonräkning på en och samma gång! Och så är det ju Egypten pengar också.. Men det är bara en jävla massa klagomål hela tiden.


Kommentarer
Postat av: My

Hörru din gamla snopprumpa! Du svarade inte när jag ringde igår. SNOPP

2010-05-07 @ 10:09:38
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0