it's just your smile

Sitter just nu hemma hos Angelica och hjälper henne med packningen. Jag hade ju verkligen fått HELT FEL uppfattning om storlek på väskan och hur många väskor som vi ska ta med så det kommer bli roligt imorgon för mig... Jätte. Fuck säger jag bara.
Det roligaste är ju också att vi skulle checka in via internet lite sent ikväll och jag vet ju såklart inte när mitt pass går ut eller så sååå det blev ju till att sms mamma och väcka henne och säga åt henne att jag skulle behöva de numrena så fort som möjligt. Även om jag är grymt irriterad på att hon skickade fel nummer, vilket jag sa i det första smset, så antar jag väl att jag är tacksam över att hon ens svarade. Hon hade ju inte behövt svara utan jag skrev att hon skulle svara imorgon bitti. Men iallafall.. Det är oviktigt att skriva här.

Jag och Angelica åker till London snart!!
Det kommer bli AWESOME. USA var AWESOME och London kommer bli AWESOME.  2010 kanske kommer bli awesome för mig helt enkelt?

Nu ska jag försöka få henne att sova så att jag också kan få sova..

POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0