i will see you soon my baby

Min iPhone blev skickad idag iallafall.. Äntligen. En vecka. I en vecka så ska jag ha min gamla äckliga Sony Ericsson som bara stänger av sig själv och är allmänt cpskadad. Usch.

Jag och Jennah gick runt inne på H&M idag och helt plötsligt så ringer en telefon. Jag, så smart som jag är, hade redan glömt att jag har en annan telefon och undrar vad det är för blockmongo som inte kan svara. När jag väl känner att det viberar i fickan så förstår jag att det är min telefon som ringer.. Känner att jag fick in min smarthet där! BRA GJORT CAROLINE!


Jag har nya skor också.. Två par tillochmed. Jag ska använda stövlarna imorgon! Btw så har jag i princip inget liv nu i tre veckor framöver.. Jag kommer börja tidigt på helgerna och jobbar tills på kvällen på dagarna. Hejdå sprit/Fest/socialt liv. Det känns inte riktigt okej faktiskt. När ska jag få vara social? Jag känner mig så instängd ibland för att jag börjar tidigt och orkar inte vara ute hur länge som helst. Fuck. Men jag får klara det iallafall. Det är pengar och jag behöver pengar! Jag ska inte klaga på att jag har ett jobb fan.

Ska titta på någon Stefan&Krister film nu!


POUSS

have you ever tried sleeping with a broken heart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0