some more pictures?

Nu har jag tröttnat på bloggdesignen igen! Och att jag aldrig har några bilder i inläggen. I princip inga.

Iallafall, gårdagen kan beskrivas som awesome då jag och Carro stod och jobbade när ca 70 pers som har varit och tittat på Flakrocken trillar in. Vissa fulla, andra fullare. Jag stod och blandade lite drinkar, hällde upp öl samt tog betalt. Eller. Mestadels så gjorde både jag och Carro det, MEN den enda skillnaden var att jag sprang fram till henne och frågade vart vissa saker låg, vilket glas jag skulle använda och hur jag skulle blanda drinken. Efter några timmars övning satt allt på plats. Var inte hemma förrän framåt 3-tiden då jag fick skjuts av Anne hem. Och jag vet, jag vet, jag har MAX 2 minuter hem från mitt jobb och jag fick skjuts. Men jag kände liksom att jag inte hade någon vidare lust att bli sjuk då det spöregnade och jag enbart hade ett linne och en tunn skjorta. Det va inte värt det.


Vaknade till vid 10-tiden imorse men somnade lätt om tills klockan stod på 13.45. Kändes sådär. Jag hoppade in i duschen, gick ner och åt frukost och sa hej till min älskade mamma som jag inte har sett på ungefär 1-2 veckor och kommer inte få se på en vecka igen. KUL. Måste säga att jag är otroligt arg över det, men hon har ju semester så visst fine, ha kul utan mig.

Jag har druckit en kopp lugn&ro te för att försöka somna någorlunda tidigt ikväll/inatt, men vi får se. Jag hoppas på det bästa.







Jag är glad att Maya är hemma iallafall! Min bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0