makes her smile, it's like he's with her almost

Jag låg och lyssnade på musik på min säng och bara.. låg där liksom. Och tankarna började snurra (tittade även upp på takfläkten så det kanske var därför?). Och jag insåg helt plötsligt hur ensam jag är. Hur tomt det kändes. Och jag orkade inte gå in djupare på de känslorna så jag åkte till Tessi och sen till Carro. Jag, Carro och hennes föräldrar år en jättegod pastasallad med tonfisk. Riktigt mysigt!



För att dämpa känslan lite så får det bli en bild på en av mina framtida män.



Jackson Rathbone



Eftersom det fortfarande bara finns EN bild och EN video från i lördags. Och då fanns det även massor av kameror på festen. Känns lite trist..

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

flrstår hur du känner dig:(

2010-07-09 @ 15:08:24
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0