vi mår verkligen inte bra idag

Sen jag började jobba på McDonald's så har jag slutat gå ut på lördagar. Jag orkar inte vakna bakis eller må piss på ett stressigt jobb helt enkelt vilket är väldigt logiskt?

Dock så var gårdagen ett undantag.

När jag kom hem så kändes det som släktträff här hemma och det var inget mer med det. FÖRUTOM ATT DET BJÖDS PÅ SPRIT. Kaxiga jag sitter och shottar jäger med min mormor och Mats och dricker lite alkoläsk och cider. Vad händer? Ja jo efter att släkten hade gått och mammas arbetskompis med respektive och barn är kvar så sitter jag och dricker fortfarande (som de andra också gjorde) och efter en stund så vaknar jag upp i min egna säng av att min väckarklocka ringer och jag har absolut ingen aning om varför.

Nu är det så att kaxiga jag brukar tåla mer än vad jag fick i mig, men om det är shots med i bilden så går det väldigt fort utför. Jag har lite bilder av att jag spelade guitar hero och tog fram mina gitarrer och lekte Allan-Ballan. Varför är väldigt oklart för mig (som allt annat som hände under kvällen).
Jag fick höra av mamma att jag skulle prompt in och kissa på den minsta toaletten här hemma medans mammas vännina ligger och lägger en pizza i toan. Som sagt, varför är väldigt oklart. Tydligen så ville jag ha en "nyårs-cigg" av mamma också och jag VET att jag tänkte tanken medans jag var full, men aldrig att jag sa det.

Så det var en kväll i mitt liv som jag aldrig riktigt kommer få tillbaka eller minnas helt och det slutade med att jag vaknade upp och undrade hur jag hamnade i min säng, ett blåmärke på sidan av magen och jag var fortfarande snurrig när jag kom till jobbet.

Lyckad lördagskväll? Om man är 14 år kanske, men snart 20? Jag vet inte riktigt..



Jag skäms över att jag inte minns något också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0