snart är det fredagsmys

Eller ja, imorgon iallafall ju!

Idag så var jag och tränade en snabbis och så gjorde jag och Jennah sällskap hem från Centrum.
Det roliga är nu att jag tänkte försöka städa mitt rum lite grann (eller åtminstonde göra det mysigt och rent), meeeen, har det hänt något? Nope. Det är VÄNNER på tv och det är great! Det gillar vi! Innan dess så va det ju Big Bang Theory och det kan man inte missa! Får försöka nu under pausen för när som helst så kommer mamma och Mats att ropa att vi ska se The Mentalist! Det är faktiskt lite bra..



Förresten så vill jag verkligen se Sherlock Holmes!! JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!



Förresten, den där "fredagsmys-reklamen" där de sjunger är grymt irriterande. Även dubbade reklamer går mig på nerverna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0