in her shoes

Min största passion här i livet är mina skor. Och de skor som finns i butiker (jag älskar skor nämligen. Över det mesta). Så jag såg att en skobutik i centrum sökte personal förra veckan (min favoritbutik också dessutom) så jag tog mig mod och lämna in ett cv helt enkelt! Bara för att prova på och se hur det skulle gå. Och idag är det en vecka sen så efter lite puschade från min mamma och Fredrik så ringde jag! Jag är sjukt stolt över mig själv att jag bara ringde eftersom jag var så nervös! Iallafall så va chefen inte där så vi får se hur det går... Kan ju inte bara överge McDonald's sådär heller. Jag jobbar ju bara två dagar i veckan jag skulle lika gärna kunna vara kvar där ifall skobutiken skulle ringa tillbaka!






Om en timma kanske så kommer Jennah och då ska vi äta kyckling fajitas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0