I'm always tired because I become a superhero at night






En dag.
Jag är så jäääääääävla trött på svenskt väder just nu!!

För övrigt så är jag sjukt trött och ska gå och lägga mig snart OCH jag har dessutom börjat få åldersnojja? Det är 6 månader kvar tills min födelsedag, och jag börjar redan känna mig gammal? Jag blir bara 20. Men 20 innebär; slut på tonåren, systemet, mera vuxen, ingen gratis tandläkarvård, HELT pris på busskorten(fuck), och ännu mera vuxenliv. De flesta polare flyttar ihop med nån pojkvän/flickvän. Men vad gör jag? Jag är hemma och grinar över att min dator är fuckad och det enda jag gör om dagarna är att pilla mig i naveln. Vilket jävla liv! Nån ändring måste ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0