I wanna be where the people are

and I wanna see them dancing



Gick upp för 25 minuter sedan i tron om att jag var tvungen att stressa lite till bussen, meeeeeeen då säger mamma att de ska åka och handla och att jag kan åka med. 1. Skönt för då slipper jag sms biljett!! 2.  Jag kunde sovit en liten stund till.
Duktiga jag somnade inte förrän strax innan 3 inatt. Vet inte varför, men jag kunde bara inte somna. När jag öppnade ögonen var jag megatrött, men så fort jag stängde dem igen så var jag pigg som en mört. Blev lite orolig ifall det skulle varit en baoutasen jet-lag, haha!



Känner mig ungefär sådär.
Bilden är tagen på Sweden Rock Festival 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0