I rather give my ego another push

Tack vare Lilliz så har jag börjat se 2010 mycket ljusare!

Iår så ska jag uppfylle de saker som JAG vill göra. 

Försöka flytta hemifrån
Bli lite mer vuxen
Åka på minst EN resa
Skaffa en katt kanske när jag har flyttat? På ett eller ett annat sätt så ska jag flytta!
Kirra körkort (innan augusti är ett måste)
Kirra minst en tilll tatuering
Kanske fixa mina betyg?
Kirra ett gymkort kanske? Eller börja dansa.. Fick värsta suget igår att dansa när jag lyssnade på musik.




FÖRRESTEN så va bussturen hem från gymmet den värsta jag har varit med om. För det första så är bussen försenad i det här helvetes kalla jäkla vädret så jag får stå och vänta 6 minuter extra. Alltså 19.17 kommer bussjävlen och jag hoppar på. Väl på bussen sitter ett äckligt fyllo som luktar vidrigt och pratar finska. "Inge mer med det. På med musik och om han kommer så ignorera". Tänkt och gjort. Alkisen försöker sätta sig brevid mig men tack vare att jag hade musik och väska på så går han och sätter sig bakom mig och brevid någon annan stackare. När den stackaren hade gått av, vem börjar alkisen peta på då? Jo mig. Äckelgubbe som vägrade fatta att jag inte tänker prata med honom och inte vill att han ska röra mig (eller ens vara nära) fattade verkligen inte!! Jag satt dessutom med musik i öronen och ignorerade totalt.

Och det jag vill säga med det är: JÄVLA ÄCKELGUBBE!!! Äckel.





Men nu ska jag bli gladare för 2010!



Jag har nån slags photoshop i min iPhone! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0