wierdo

Inte för att låta skum eller puckad eller något.. Men jag älskar att räkna ut hur många timmar jag kommer jobba och hur mycket lön jag kommer få sen. Jag bara älskar att se det! Dock så känns det ju ändå lite på något sätt, men det är bättre än inga pengar alls!

Och vi gillar pengar, eller hur?

* Smink
* Hårförlägning
* Eventuell piercing?
* Lösögonfransar
* SKOR <3
* Kläder
* Gymkort i Skarpnäck

Vad mer behövs?
Jajuste, allt det där från IKEA. Men det kommer. Det kommer..
Det gäller ju att köpa möbler till en lägenhet redan nu så att allt är kirrat sen när man har en lägenhet. Jag SKA lyckas i år!

NU börjar 2010 kännas bra. Januari sög för min del, men nu börjar det kännas bra!

Kommentarer
Postat av: Jennah

KÖRKORT CARRO!!

2010-02-04 @ 20:44:30
Postat av: lliivan

Ja alltså herregud. Jag har haft ont i huvudet hela eftermiddagen. Något med vädret måste vara fel, luften eller så. Jag har också hört många som mått dåligt och haft lika ont som jag. Sjukt jobbigt! :/



Åh, precis som mig. Jag DÖR för chips, och coca cola. Vad vore man utan dessa gudomliga gottis-saker haha! Jag kan inte vara utan detta. Sen om jag är sockersugen så ställer jag mig gärna och bakar någon sockerkaka eller muffins just för att det är dränkt i socker, haha! Sjukt onyttig men vad ska mna göra, man måste få unna sig lite av det goda "ibland". Jag gör det jämnt! Haha! Jaha, åh det låter jätte bra ju! Jag måste också börja träna på något. Men jag vet inte vad. Jag hatar styrketräning och gym, det är verkligen ingenting för mig, men jag får hitta nåogt kul att börja på elle så kan man ju göra hemmaövningar. Sen om man gör dom vet jag inte, HAHA! Äter nog hellre =D Puss!!

2010-02-04 @ 20:51:25
URL: http://lliivan.blogg.se/
Postat av: AO

VADÅ EVENTUELL PIERCING?

2010-02-05 @ 04:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0