telenor

Efter några minuter kommer man fram och ja, vad sägs det då? Såklart fixade inte min far en försäkring för iPhonen såååå jag måste kolla ifall de har någon drulle-försäkring och isåfall se om det går att laga den via den vägen eller så måste jag skicka ner min telefon till Göteborg och betala 1.200 kr minst (eftersom jag inte vet vad frakten kommer gå på).. Och hellre att jag skickar den dit ner än att jag ska bli tvungen att betala 2.600 kr för att få den lagad här. KISS MY ASS på det. 


Kommentarer
Postat av: Jennah

åh nej :O Klart dom ska ha så jävla mycket dyrare när det är nära >.<

2010-02-08 @ 20:09:01
Postat av: Thilda

Men det där går ju på hemförsäkringen med 1500 i självrisk.

2010-02-09 @ 18:35:19
URL: http://mirabilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0