maya baya bu!

Minsann!

Idag så ringde de från jobbet vid halv 8 imorse och man kan säga att jag pratade typ i sömnen när jag svarade. Jag var så grymt trött och växlade mellan vakenhet och sömn. Drömde iallafall om att jag skulle bevisa för Jehovas vittnen att allt bara är bullshit. Det var sjukt iallafall.

Jag och Jennah ska ut och gå lite senare med vovvarna. Gizmo behöver lite tjejigt sällskap och Maya behöver röra på fläsket. Borde egentligen dammsuga nu, men jag orkar verkligen inte! Jag är trött. Jag måste spara energin tills promenaden. M&M är på middag idag igen minsann.



Så fort den här cp-grejen fungerar så ska jag lägga upp bilder dit vi ska i Egypten!
De tre musketörerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0