it's a different kind of love

Jag älskar att de småbloggarna (ja, alltså, mina vänners bloggar) som jag läser aldrig blir uppdaterade...


Btw så lägger jag upp en bild imorgon på vad jag åt till lunch idag! Duktiga jag ställde mig och stekte kyckling, kokade pasta och hällde ner lite grädde i kycklingen så att det blev en liten sås där! MUMS måste jag säga! Jag bakade även brownies efter det så jag hoppas att min älskade mor blev glad när hon såg det!
Jag vet inte om hon blev det för jag jobbade när hon kom hem. Och det gick bra på jobbet också! 
Ska jobba imorgon också.. 9-18, på en löning, LUCKY ME!
Problemet med min lön är att den kommer försvinna innan den ens har kommit in på kontot känns det som. Men smarta jag har kommit på en lösning så att jag faktiskt kan skaffa mig ett liv den här månaden!!
Får hoppas på det bästa bara!

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mysan

SVARA PÅ MIN KOMMENTAR! :)

2010-02-25 @ 09:17:01
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0