i'd rather have a d**k in my ass than you in my heart

Nej, jag menar inte rubriken faktiskt.

Men iallafall så sitter jag här hos Angelica och har precis färgat mitt hår!
Hoppas på det bästa nu.


Frisören som skulle sätta in mitt hår va sjuk idag så håret blir insytt imorgon då. Hoppas på det bästa där med! Är dock lite orolig över att jag ska pierca tungan imorgon också.. Det här med talet på torsdag när jag jobbar. Jag måste säga att jag verkligen är grymt nervös inför att jobba med en piercing, men det finns några som har piercing på jobbet så det borde ju inte vara några problem. Varför skulle det bli ett problem för att jag skaffar det om andra har det?


Jag har blivit helt kär i Angelicas klockor också! Om jag har råd ska jag lätt köpa en eftersom de är på halva priset just nu. Eller hoppas på att de finns kvar när jag får min mars-lön. Den har jag inte planerat än. Förutom kanske en tripp till Göteborg? 
Ska sköjla ur håret strax!


Tänk vad saker var bättre förr och hur kunde allt som var så bra bli så dåligt?

POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0