Have you met my boyfriends? Ben & Jerry?

Igår så var jag som sagt hos Mysan på myskväll! Vi tittade på SuperSugen och åt chips, godis och Ben&Jerry's. Den med brownies och kakdeg! MUMS!!

Meeeen idag så känner jag fortfarande av det.. Usch. Jag måste börja träna alltså.. Det här fungerar inte!
Jag har inte ens ätit frukost eller lunch idag bara för att jag fortfarande är så mätt. Skulle nästan kunna spy upp allt. Även om det va sjukt gott och sjukt mysigt! Men jag måste verkligen börja träna! Börja ta hand om mig själv, för det är inte direkt så att någon annan kommer göra det. 
 


Jag ska fan prioritera mig själv först numera!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Du är så söt! :) Du ska verkligen ta hand om dig själv. För du är den viktigaste personen i ditt liv, right? :)

2010-02-04 @ 16:10:37
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: lliivan

Lev livet, ät och må bra! Att äta massor med godsaker är ju det bästa som finns! Jag vill också börja träna men jag är verkligen inte en träningsmänniska...de är det som är synd! Men äta är jag riktigt bra på, FÖR bra. Haha! När du tränar gymmar du då eller, eller började du på dansen förresen? =) Puss!

2010-02-04 @ 16:11:09
URL: http://lliivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0