faster

Min bror och hans flickvän är nu inne på Nyköpings sjukhus och ska förhoppningsvis ha sitt första barn snart! Så man kan säga att jag blir faster. Inte blodsligt, men faster ändå fan!

Idag gick det alldeles klockers att jobba! Var otroligt roligt och det kändes störtskönt. Förutom att 19.55 så kommer det grymt mycket bilar och både jag och Carro slutade kl 20.00 men kom inte från jobbet förräns 20.10! Men det gjorde inte direkt så mycket. Det var en skön kväll bara.

Idag lagade jag även fisksoppa hemma och jag har absolut ingen aning om vad jag gjorde egentligen, men jag höll mig mätt jäkligt länge iallafall! Rapade vitlöksbröd hela kvällen gjorde jag också dessutom....



Förresten, 1 vecka på den här platsen ser väl inte så dum ut heller?
Jag och Jennah planerar ju en resa till Egypten i Oktober ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0