Woho!

Innan jag åkte till Egypten så klippte och färgade Emely mitt hår och det blev jättefint! Jag vill ju ha kvar längden så det var ungefär bara någon cm som försvann. Håret blev ju brunt och jag var supernöjd! Självklart var det ovant med brunt i början, men nu gillar jag det jättemycket. Dock så blektes det jättemycket under Egypten resan och håret blev slitet av saltvatten och solen också, ofc. SÅ jag ska till Gustavsberg på torsdag och gå till min brors frisör för att färga och klippa mitt hår! Känns så bra!! Fick hans nummer i lördags av honom på Nype så jag hörde av mig idag och frågade ifall han hade någon tid innan nyår (som är på fredag liksom!) och han gav mig kl 13 på torsdag!! Dagen innan! Jag är sjukt glad. Vad jag tror så är det väl säkert många som vill klippa och fixa allt innan nyår och jag trodde inte att jag skulle få tid, men jag fick och jag är så glad!

Och nu svamlar jag bara! Men jag är glad!



Jag är ganska full här, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0