helg







Jag har ändå lite saker som jag önskar mig i julklapp.
Ringar, skor, klänningar, en digitalkamera från Nikon och PoleDance kurs. Mest vill jag då ha kursen och kameran, såklart.

Helgen såg ut följande:

Fredag:
Slutade jobb kl 15, åkte hem till Tessis moster och var där och gosade med valparna (som blivit större såklart). Min morbrors fru hämtade upp mig och skjutsade hem mig till Tungelsta där det var KOLSVART. Nästan hela Tungelsta hade fått strömavbrott. Förutom där Jennah bor, vilket är ungefär 500 meter ifrån mig. Men svrt som natten var det i alla fall och jag fick duscha riktigt fort för att få tillgång till varmvatten samt en ficklampa som stod upp på toalett stolen så att jag kunde se något när jag kom ut. Springa runt och leta kläder med en ficklampa i munnen för att gå till Jennah. Hemma hos Jennah så fixade vi iordning oss och åkte in till Debaser, Slussen. Trevligt Trevligt. Träffade Jennahs gamla jobbarpolare där också. Hann med ett pendeltåg hem så det blev inte jättesent ändå!

Lördag:
Låg jag och tittade på tv hela morgonen tills 13-tiden då jag började klä på mig inför tjejmiddagen hos Mandy i Upplands Väsby. Jag, Jennah, Marie och Iliaz hoppar på bussen till Västerhaninge 14.25 för att vara ute i god tid (och för att systemet stängde kl 15) tills tåget skulle gå 15.40 från VH. Efter systembolaget och att Mary lämnade Iliaz hos sin mamma så tog vi 15.10 tåget istället för att komma fram tidigare och överraska Amanda. Yeah right. Vi fastnade i Älvsjö ett bra tag för några idioter höll på att springa över tågspåren mellan Hudding och Älvsjö. Jävla ass. I alla fall så kom vi fram till Väsby och gick fel, så vi fick ta en buss till Amanda och vi va där vid 17.30 kanske? Och vi som skulle varit där 17... Vi hade en riktigt trevlig middag med skratt och facerape, haha!
När jag och Jennah satt på tåget hem så ringde Erica och frågade om jag skulle med på en biltur, och ja, så blev det!


Idag:
Tittade på Spirit - Hästen från Vildmarken imorse på tv och har legat i pyjamas hela dagen!



Och det här med terrorattackerna i stan som hände igår är inte okej. Men vill man inte ha in självmordsbombare så är man rasist, även om man hatar rasism. Men tydligen så är det inte okej att inte tycka som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0