just my luck

Imorgon så ska jag jobba 9-13.30. Hade egentligen inte velat jobba imorgon eftersom jag ska på intervju 15.30, men ja.. Skit samma. Det var min gamla dagmamma som ringde så jag hade inte hjärta att säga nej! Jag tänkte att jag skulle duscha imorgon på dagen, men jag fick duscha nu istället. Fast det behövdes verkligen.. Var på SatsCorePulse. Skjut mig. Så jäääävla jobbigt! Benen dör. Jag vill hellre känna att min mage dör, eftersom där sitter mitt största problem, men ja, man tar vad man får helt enkelt.

Grejen är den att det jag ville säga var att jag kommer vara lite stressad imorgon OCH jag har fått en finne. Liten finne. Dagen innan en intervju. EN LITEN FINNE. Skjut mig igen.

Men jag måste nog sova nu för jag är trött och eftersom bussen bögade sig imorse, såklart, så fick mamma köra mig så att jag inte skulle komma försent. Jag ska åka med en tidigare buss imorgon bara för att försäkra mig om att komma i tid!


PUSS!
p.s Johanna är söt. d.s

p.s.2. Kom på att jag fick Skåne att kolla på P.S i love you, haha! d.s.2.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är söt! Kom genast hit och bo med mig och katten! Det blir sex and the city konstant och massa te och mysigheter! Och kanske snöbollskrig eller snögubbebygge om du har tur!

2010-12-06 @ 23:26:20
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0