I stepped on a cornflake, now i'am a serialkiller

Varför va blogg.se så fuckad igår kväll för?
Håller just nu på att julpynta... Eller, försöker. Vi har mest julpynt från 1843 som inte direkt matchar in någonstans men ja, jag får väl göra mitt bästa. Ska även dammsuga mitt rum, lägga ner kläderna i byrån, byta sängkläder, träna och titta på vampire diaries. Det som är skönast är nog att jag inte har något planerat ikväll. Jag ser mer fram emot en trevlig och lugn kväll hemma? Eller efter att jag har gjort allt och ligger och tittar på VD då.

Var på Braserian ikväll och drack en öl med Jones. Trevligt trevligt. Vi kom överens om att när lönen har kommit så ska vi bli fulla och sjunga karaoke tillsammans. Minns fortfarande när jag gjorde det i Egypten med Jennah och jävlar vad mitt ben skakade! Jag hade ingen kontroll på skakningarna...  Jag och Jennah hade ju tänk att hålla oss borta från alkohol i alla fall EN dag (istället för att slösa hela veckan på fylla och baksmällor), men direkt efter det var det en cigg och att svepa en öl som gällde!

Ska nog fortsätta pynt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0