Hej schnygging, jag har försökt ringa dig men du schvarar inte och jag fattar inte varför

Fast sådär rent lät det såklart inte. En rekommendation är att aldrig tala in meddelande på fyllan. Någonsin. Efter 4 år får jag fortfarande höra just den meningen. Men jag gillar det, så det gör faktiskt inget. Goda minnen!


I alla fall, jag har en förkyldning som ligger och väntar på något (tomten? godis? Kalle Anka?) eftersom den vägrar bryta ut ordentligt så att jag kan bli av med den! Irriterande. Drack en kopp te med dunderkurshonung i och även om det smakade riktigt blä så fick jag i mig det. Måste ta en kopp ikväll igen.. Orkar inte. Jag vill sova. Jag hade en dålig dag igår.


(innan Egypten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0